Show simple item record

dc.contributor.advisorČvančarová, Zuzanacs
dc.contributor.authorLabajová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:07:56Z
dc.date.available2011-06-30T08:07:56Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84974
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje jedné z moderních metod vzdělávání lidských zdrojů, s jejíž pomocí dochází k cílenému zvyšování prodeje u konkrétní banky. Vzdělávání lidských zdrojů by mělo vždy vycházet ze strategie a kultury dané organizace. Moderní metodou, která je v této práci popsána, je trénování lidských zdrojů za podpory trenéra. První část práce se věnuje vysvětlení dvou základních typů tréninkového kurzu, metodám a nástrojům, které trenéři ve své praxi využívají. Druhá část je zaměřena na výzkum popis skutečného průběhu tréninkového kurzu prodejních dovedností a za pomoci dotazníků a výsledků efektivity jsou hledány možnosti zlepšení. V poslední části jsou poté doporučeny návrhy jak jednak zlepšit průběh tréninkového kurzu, aby byl pro jeho účastníky efektivnější a jednak na návrh možností, jak zvýšit prodej po ukončení tréninkového kurzu a tím zajistit vyšší prodej daného produktu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with one of modern methods of human resources training, used to increase sales at a particular bank. Training of human resources should always be based on the strategy and culture of the organization. Modern method which is described in this work is the training of human resources in support of a coach. The first part of work is devoted to the explanation of two basic types of training course, methods and tools that coaches use in their practice. The second part focuses on research and a description of the actual sales skills training course and with the help of questionnaires and results of effectiveness opportunities for improvement are explored. In the last part of the work there are recommended proposals to improve both the training course to be more effective for its participants and also to design ways to increase sales after the training course, to ensure higher sales of the product.en
dc.format.extent1271284 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRozvoj lidských zdrojůcs
dc.subjectstrategie lidských zdrojůcs
dc.subjectpodniková kulturacs
dc.subjecttréninkový kurzcs
dc.subjecttrenércs
dc.subjectmetody tréninkucs
dc.subjectnástroje trenéracs
dc.subjectvyhodnocení vzdělávacího programucs
dc.subjectzvyšování prodejecs
dc.subjectefektivita.cs
dc.subjectHuman resource developmenten
dc.subjecthuman resources strategyen
dc.subjectcorporate cultureen
dc.subjecttraining courseen
dc.subjectcoachen
dc.subjectmethods of trainingen
dc.subjectinstrument of traineren
dc.subjectevaluation of the training programen
dc.subjectincreasing salesen
dc.subjectefficiency.en
dc.titleCílené zvyšování prodeje za podpory trenéracs
dc.title.alternativeTargeted Sales Raising with the Trainer Supporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRachůnková, Hanacs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAB046_EKF_N6208_6208T020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record