Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKernbachová, Marcelacs
dc.contributor.authorMalík, Lubošcs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:26:10Z
dc.date.available2011-06-30T08:26:10Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85010
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce byl výběr vhodné právní formy pro marketingovou agenturu. První kapitola je úvod. Ve druhé kapitole je sepsána prvotní představa o budoucí společnosti. Nalezneme zde vizi, poslání, cíle, profil klienta, analýzu konkurence, SWOT analýzu a poskytované služby. Obsahem třetí kapitoly je rozbor jednotlivých právních forem obchodních společností, kde byly zkoumány charakteristiky těchto forem a následně vyhodnoceny jejich výhody a nevýhody. Čtvrtá kapitola obsahuje komplexní podnikatelský plán marketingové agentury, který je složen z filozofie firmy, určení společníků, názvu, loga, komunikačních kanálů, produktů a služeb, cenové strategie a finanční analýzy. V kapitole páté a poslední je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the selection of a suitable legal form for marketing agency. The first chapter is an introduction. In the second chapter is the initial conception of the future company. Here we find the vision, mission, goals, client profile, competitive analysis, SWOT analysis and services. The third chapter is an analysis of various legal forms of companies,which were examined characteristics of those forms and thenevaluated their advantages and disadvantages. The fourth chapter contains a comprehensive business planmarketing agency, which is composed of company philosophy, the determination of shareholders, names, logos, communication channels, products and services, pricing strategies and financial analysis. The fifth and last chapter is the conclusion.en
dc.format.extent2938995 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová agenturacs
dc.subjectobchodní společnostcs
dc.subjectspolečnost s ručením omezenýmcs
dc.subjectakciová společnostcs
dc.subjectveřejná obchodní společnostcs
dc.subjectkomanditní společnostcs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectMarketing agencyen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectlimited liability companyen
dc.subjectjoint stock companyen
dc.subjectgeneral partnershipen
dc.subjectlimited partnershipen
dc.subjectbusiness planen
dc.titleVýběr vhodné právní formy marketingové agenturycs
dc.title.alternativeSelecting the Appropriate Legal Form of Marketing Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL425_EKF_N6208_6208T011_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam