Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorJanošková, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:32:14Z
dc.date.available2011-06-30T08:32:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85022
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem práce je zhodnotit přestavbu prodejní plochy ve velkoobchodě Makro Cash & Carry, navrhnout změny sortimentu do budoucna a zjistit, zda přestavba samotná probíhala bezproblémově a zda změna sortimentu proběhla v souladu s přáními prioritních zákazníků. V první kapitole je charakterizována společnost Makro Cash & Carry, její historie, sortiment a poskytované služby. Dále je popsána přestavba prodejny Makro a změna sortimentu, která je analyzována v dalších kapitolách. Charakterizováno je také makroprostředí se zaměřením na politické, ekonomické, technologické a socio – kulturní prostředí, a mezzoprostředí společnosti, které se dále dělí na dodavatele, zákazníky, konkurenci a veřejnost. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska nákupního chování organizace. Pozornost je věnována pojmům jako nákupní chování, nákupní proces, business trh a velkoobchod. V třetí části je definován cíl práce a výzkumu. Jsou zde určeny hypotézy, popsán plán výzkumu a realizační fáze. Čtvrtá kapitola je věnována výsledkům výzkumu, analýzám důležitosti sortimentu a spokojenosti se sortimentem dle jednotlivých kategorií a dle identifikačních údajů, jako je předmět podnikání, obrat a typ makrokarty. V kapitole je také zhodnocena efektivnost přestavby a změna sortimentu. Pátá kapitola je zaměřena na návrhy a doporučení. Obsahuje návrhy týkající se změny sortimentu a přestavby. V této části je rozpracována také finanční náročnost jednotlivých návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractAn objestive of this thesis is a conversion of retail space at Makro Cash & Carry evaluation, and propose future assortment changes, find if was rebuilding smoothly, and the change in assortment was in accordance with the customers priority. The first chapter is focuses on the Makro Cash & Carry, its history, product assortment and services. Next is describe Makro store reconstruction and change of the assortment, which is analyzed in other chapters. In this chapter is characterized environment of company, which is focus on a political, economic, technological and socio - cultural environment, suppliers, customers, competitors and the public. The second chapter is focuses on the methodology of the shopping behavio. Next is take car of to concepts like a buying habits, buying process, business and wholesale market. The third part is defined aim of the work and research. They are intended hypothesis, described the plan for research and implementation phases there. The fourth chapter presents results of research, analysis of the assortment and satisfaction with a product assortment by category, identification data, like line of business, profits and types of Makro’s ID card. In the chapter is evaluate the effectiveness of reconstruction and assortment changes too. The fifth chapter is focuses on the proposals and recommendations. It’s contains proposals for changes in assortment and rebuilding. In this section is describe a financial performance of an individual proposals and recommendations.en
dc.format.extent3073274 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVelkoobchod, změna sortimentu, nákupní chování, nákupní proces, business trh, rozhodování o sortimentucs
dc.subjectwholesale, assortment changes, shopping behaviour, purchase process, business market, decision about assortmenten
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k rozšíření sortimentu velkoobchoducs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Attitudes to Extending the Product Line of Wholesaleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeWinklerová, Vendulacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAW029_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam