Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorLichnovská, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:36:49Z
dc.date.available2011-06-30T08:36:49Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85031
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na firemní komunikaci. Na to, jak by měla být interní komunikace správně nastavena, které nástroje, prostředky, formy komunikace je vhodné uvnitř podniku používat, aby zaměstnanci byli informováni a nedocházelo ke ztrátám údajů a úniku informací a co je potřeba pro informovanost svých zaměstnanců udělat. Práce popisuje komunikaci uvnitř jednoho z největší rodinných podniků v České republice. Hlavním cílem bylo zjistit, jestli existuje rozdíl ve vnímání informovanosti zaměstnanců pracujících denně u PC a zaměstnanců pracujících ve výrobě. Dále práce objasňuje formy komunikace, které tato firma používá, jestli mají zaměstnanci pocit, že jsou dostatečně a včas informovaní o veškerém firemním dění, zda mají pocit, že jsou přesycováni informacemi, jestli probíhá bez problémů komunikace mezi nadřízenými a podřízenými pracovníky. Také byly zjišťovány jejich pocity v otázkách vyslyšení názorů, připomínek, požadavků zaměstnanců apod. Potřebné informace týkající se spokojenosti zaměstnanců byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on corporate communications. On how it should be an internal communication set up correctly, what tools, resources, forms of communication should be used within the company that employees are informed and prevent data loss and information leaks, and what is needed to inform their employees do. The paper describes the communication within one of the largest family businesses in the Czech Republic. The main objective was to determine whether there is a difference in the perception of information to employees working at the computer desk and employees working in production. Work also explains the forms of communication that uses this company if the employees feel they are adequately and timely informed of all corporate events, whether they feel that the saturation of information, if done without the problems of communication between supervisors and subordinate staff. Were also measured their feelings on issues of hearing opinions, comments, requests of staff, etc. The necessary information regarding the satisfaction of employees were surveyed by questionnaire survey.en
dc.format.extent2812596 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectinterní komunikacecs
dc.subjectnástroje komunikacecs
dc.subjectinformacecs
dc.subjectdatacs
dc.subjectforma komunikacecs
dc.subjectzpůsob předávání informacícs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectnadřízenýcs
dc.subjectpodřízenýcs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectInternal Communicationen
dc.subjectTools of Communicationen
dc.subjectInformationen
dc.subjectDataen
dc.subjectForm of Communicationen
dc.subjectWay of transfer of Communicationen
dc.subjectstaffen
dc.subjectsenioren
dc.subjectinferioren
dc.titleAnalýza interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslucs
dc.title.alternativeInternal Communication Analysis of Company at the Automobile Industry Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeObrtlíková, Danacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR535_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam