Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorOrlíková, Pavlacs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:39:51Z
dc.date.available2011-06-30T08:39:51Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85037
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAnalýza spokojenosti obyvatel obce s poskytovanými službami Cílem diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti obyvatel obce s vybranými oblastmi a vytvořit návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti občanů. Konkrétně se jedná o obec Otice, která je situována nedaleko Opavy. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým východiskům marketingu měst a obcí a podrobné charakteristice obce Otice. Vedle této teoretické části obsahuje diplomová práce i část praktickou, jejíž součástí je mj. příprava a provedení primárního marketingového výzkumu. Výzkum byl prováděn osobním dotazováním na vzorku 150 respondentů. Zkoumanými oblastmi byly dopravní služby, obchodní zázemí, stravovací služby, společenské, kulturní a sportovní vyžití, obecní úřad a vybrané technické služby, bezpečnost, prostředí obce a oblast zdravotních, poštovních a informačních služeb. Praktická část je doplněna o zpracování a analýzu dat získaných primárním šetřením. Práce vyústila ve zhotovení návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractCitizen Satisfaction Measurement with Municipal Services The aim of the diploma thesis is to find out the level of satisfaction of municipality citizens with chosen areas and to make suggestions and recommendations to increase the citizen satisfaction. To be concrete the town Otice, which is situated near Opava, is dealt with. The introductory chapters are devoted to theoretical ground of municipality marketing and detail characteristics of the town Otice. Except from this theoretical part the diploma thesis contains a practical part as well, a part of which is preparation and conduct of primary marketing research. The research was conducted by personal questioning on the sample of 150 respondents. The surveyed areas were transport services, business background, catering services, social, cultural and sport realization, municipal authority and chosen technical services, security, municipality environment and the area of health, post and information services. The practical part is completed by processing and analyzing the data gathered in the primary research. The thesis resulted in making concepts and recommendations.en
dc.format.extent1144389 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectobčancs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectdopravacs
dc.subjectobeccs
dc.subjectzastupitelstvocs
dc.subjectsportcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectpoštacs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectčistotacs
dc.subjectchodníkcs
dc.subjectzábavacs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectsvozcs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectúřadcs
dc.subjectinformovanostcs
dc.subjectbezpečnostcs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectškolacs
dc.subjectlékařcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcitizenen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectresearchen
dc.subjecttransporten
dc.subjectcommunityen
dc.subjectcouncilen
dc.subjectsporten
dc.subjectcultureen
dc.subjectposten
dc.subjectenvironmenten
dc.subjectpurityen
dc.subjectsidewalken
dc.subjectentertainmenten
dc.subjectproposalen
dc.subjectcollectionen
dc.subjecttradeen
dc.subjectrestauranten
dc.subjectservicesen
dc.subjectofficeen
dc.subjectawarenessen
dc.subjectsecurityen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectrespondenten
dc.subjectschoolen
dc.subjectdoctoren
dc.titleAnalýza spokojenosti obyvatel obce s poskytovanými službamics
dc.title.alternativeCitizen Satisfaction Measurement with Municipal Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisORL037_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam