Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorBortelová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:47:57Z
dc.date.available2011-06-30T08:47:57Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85053
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo analyzovat konkurenci internetových stránek v oblasti přesného strojního obrábění. Výběr konkurentů jsem provedla pomocí internetových vyhledavačů Seznam a Google. Cílem výzkumu bylo zaměřit se na jejich stránky a zhodnotit je. K dosažení cíle výzkumu jsem použila metodu pozorování a nástrojem pro analýzu dat byl hodnotící formulář. Celkové hodnocení dopadlo pro firmu MIVAŠ průměrně, vyskytovaly se zde jak dobré, tak i méně dobré části.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was to analyse the competition of internet pages in the field of precision machining. I used Internet search engines Seznam and Google for selection of competitors. The aim of research was focus on their pages and evaluates them. To achieve the aim of research was used method observation and the instrument for data analysis was the evaluation form. The results showed that the company MIVAŠ was assessed average, there were how good parts so less good parts.en
dc.format.extent6944117 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectinternetové stránkycs
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecs
dc.subjectInterneten
dc.subjectInternet Marketingen
dc.subjectCompetitive Analysisen
dc.subjectInternet Pagesen
dc.subjectSearch Engine Optimizationen
dc.titleAnalýza konkurence internetových stránekcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Internet Pagesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeWinklerová, Vendulacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOR194_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam