Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorStrnadlová, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:59:06Z
dc.date.available2011-06-30T08:59:06Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85075
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma mé diplomové práce je návrh marketingové komunikace zábavního centra. Centrum nedostatečně komunikuje se zákazníky, neinformuje je o pořádaných akcích a samotném působení jako takovém. Abych tento problém odstranila, a navrhla tak provozovateli jakými kanály komunikovat se zákazníky provedla jsem osobní dotazování pomocí dotazníků. Data z nich jsem analyzovala ve statistickém programu SPSS a ukázalo se, že zákazníci jsou velmi málo obeznámeni s pořádanými akcemi, nejsou příliš spokojeni s označením budovy, či jim chybí odlišení zaměstnanců od zákazníků, stejnokroje personálu apod. Mé návrhy směřovaly ke zviditelnění samostatné budovy, uvedení základní informací, které schází a umístění nové navigační tabule, která navede nové zákazníky přímo do centra. Určitě by měl provozovatel založit internetové stránky centra, které jsou velmi žádané u zákazníků a profil na sociální síti Facebook je nutné aktualizovat, aby se zákazníci dověděli všechny informace včas. Vhodné je také umístit na informační tabule plakát, který bude informovat obyvatele k zamýšlené akci. Ke zviditelnění je podstatné, aby zákazníci o centru vůbec věděli a byli s ním spokojeni.cs
dc.description.abstractThe theme of my thesis is the design of marketing communications of entertainment center. Center communicates poorly with customers, don´t inform them about organized acting itself. To eliminate this problem and propose to the operator what channels to communicate with customers by, I made personal interviews using questionnaires. The data from them were analyzed by the SPSS statistical program and it was revealed that customers are acquinted with organized events only little, they aren´t too satisfied with the designation of buildings, or they lack distinguishing employees from customers, staff uniforms, etc. My suggestions were made to visible individual buildings, give the base information and the location of the new navigation panel, which directs new customers to the center. The operator should establish a website for the Center, which is very popular among customers and it is necessary to update Facebook profile so that customers can know all information in time. It is also appropriate to place a poster on the bulletin board poster that will inform residents about the proposed action. The visibility is essential because customers will know about the center and will be satisfied with it.en
dc.format.extent2056264 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectinformacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectinternetové stránkycs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectinformační tabulecs
dc.subjectzábavní programcs
dc.subjectsportovní událostics
dc.subjectturnajecs
dc.subjectzábavní aktivitycs
dc.subjectkonkurence.cs
dc.subjectMarketing communicationsen
dc.subjectinformationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectsocial networken
dc.subjectinformation boardsen
dc.subjectentertainmenten
dc.subjectsporting eventsen
dc.subjecttournamentsen
dc.subjectfun activitiesen
dc.subjectcompetition.en
dc.titleNávrh marketingové komunikace zábavního centracs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Entertainment Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKartariková, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTR579_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam