Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorWolfová, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:10:46Z
dc.date.available2011-06-30T09:10:46Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85098
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou chování a postojů vysokoškolských studentů na trhu ubytování. Cílem diplomové práce je zjistit názory a postoje studentů na zvolený typ ubytování a vytvořit segmenty studentů s podobnými stanovisky. Data pro marketingový výzkum byla získána prostřednictvím elektronického a písemného dotazníku.cs
dc.description.abstractThis thesis is engaged in analysis of university student´s behaviour and attitudes on the accomodation market. The aim of this work was to find opinions and attitudes of students on the chosen type of accommodation and make segments of students with similar opinions. Marketing research date was obtained through a electronic and written questionnaire.en
dc.format.extent2176390 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectubytovánícs
dc.subjectchování zákazníkacs
dc.subjectvybavenícs
dc.subjectvztah s rodičics
dc.subjectstudium a volný čascs
dc.subjectubytovací stipendiumcs
dc.subjecttypologie zákazníkacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectaccommodationen
dc.subjectcustomer behavioren
dc.subjectequipmenten
dc.subjectrelationship with parentsen
dc.subjectstudy and leisureen
dc.subjecthousing stipenden
dc.subjectcustomer typologyen
dc.subjectfactor analysisen
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu ubytovacích služebcs
dc.title.alternativeStudent Behaviour Analysis on the Accommodation Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWOL049_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam