Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorVávra, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:11:49Z
dc.date.available2011-06-30T09:11:49Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85100
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřená na marketing ve sportu a ambush marketing. Cílem je vymezit postavení reklamy v současnosti, charakterizovat sportovní marketing, představit pojem ambush marketing a objasnit jeho uplatnění ve sportu, včetně konkrétních ukázek. Byla vymezena podstata ambush marketingu, jeho možnosti uplatnění a pokus o odhadnutí budoucího vývoje.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on marketing in sport and ambush marketing. The objective is define the role of advertising in the present, characterize sports marketing, introduce the concept of ambush marketing and to clarify its application in sport, including specific examples. It was defined the substance of ambush marketing and its potential application and attempt for estimate future development.en
dc.format.extent1702109 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectPropagacecs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectNekalá reklamacs
dc.subjectMédiacs
dc.subjectSportovní trhcs
dc.subjectSportcs
dc.subjectSponzoringcs
dc.subjectOficiální sponzorcs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectParazitovánícs
dc.subjectAmbush marketing.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectUnfair advertisingen
dc.subjectMediaen
dc.subjectSports marketen
dc.subjectSporten
dc.subjectSponsorshipen
dc.subjectOfficial sponsoren
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectRidingen
dc.subjectAmbush Marketing.en
dc.titleAnalýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketingcs
dc.title.alternativeAnalysis of Using Marketing in Sport - Ambush Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAV256_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam