Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMateiciuc, Alešcs
dc.contributor.authorKolodějová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:16:22Z
dc.date.available2011-06-30T09:16:22Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85109
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce na téma „Strategické aspekty zajišťování dlouhodobé efektivnosti telekomunikační společnosti“, je zaměřena na rozbor jedné konkrétní metody, kterou si analyzovaná organizace zvolila jako způsob udržování své dlouhodobé efektivnosti, a to „franchising“. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody této metody a podrobně popsán postup vzniku nové franchisové prodejny, od výběru lokality, přes výběr partnera, merchandising, až po řízení výkonnosti a kvality. Práce obsahuje také praktický příklad, na kterém je demonstrován vliv franchisingu na podíl na trhu společnosti poskytující franchisovou licenci.cs
dc.description.abstractThe thesis "Strategic aspects of long term efficiency providing in a telecommunication company“ focuses on the analysis of one particular method that the telecommunication company has chosen as a way of maintaining their long term efficiency, and that is „franchising“. The advantages and disadvantages of this method are mentioned and the emergence of new franchise stores is described in detail - from site selection, choice of partner and merchandising to managing performance and quality. The thesis also contains a practical example in which demonstrates the impact of franchising on the market share of a telecommunication company offering a franchise license.en
dc.format.extent1144048 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEfektivnost, franchising, podíl na trhu, konkurenceschopnost, telekomunikacecs
dc.subjectEfficiency, franchising, market share, competitiveness, telecommunicationsen
dc.titleStrategické aspekty zajišťování dlouhodobé efektivnosti telekomunikační společnostics
dc.title.alternativeStrategic Aspects of Long Term Efficiency Providing in a Telecommunication Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalon, Petrcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOL511_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam