Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorStránská, Monikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:16:53Z
dc.date.available2011-06-30T09:16:53Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85110
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo analyzovat systém odměňování obchodních zástupců v business společnosti. Nejprve společnost charakterizuji. V další kapitole vymezuji teorii řízení prodeje. V praktické části se poté věnuji analýze prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru, který jsem vedla s majitelem firmy a obchodníky. Chtěla jsem zjistit, jaký názor mají na stávající systém odměňování, zda jsou motivováni a jaké změny by uvítali. Na základě výsledků, které vyplynuly z mé analýzy, jsem společnosti avizovala návrhy a doporučení, které by měly vést k zlepšení systému odměňování.cs
dc.description.abstractThe main goal of my thesis was analysing the sales representatives’ remuneration in a business company. At first I characterize the company. In the next chapter I write about theory of sales management. In the practical part I devote to the analysis by a semi-structured interview with owner of the company and with sales representatives. I wanted to learn about their opinion of the current remuneration system, whether they are motivated or not and whether they will appreciate any changes. I recommended to the company how to improve the remuneration system according to the results of my analysis.en
dc.format.extent2329074 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectObchodní zástupcecs
dc.subjectodměňovánícs
dc.subjectřízení prodejních silcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectkontrolacs
dc.subjectbusiness společnostcs
dc.subjectprodejní sílycs
dc.subjectodměnycs
dc.subjectsystém odměňování.cs
dc.subjectSales Representativeen
dc.subjectremunerationen
dc.subjectleading the sales forceen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectcontrolen
dc.subjectbusiness companyen
dc.subjectsales forceen
dc.subjectremuneration system.en
dc.titleAnalýza odměňování obchodních zástupců v business společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Sales Representatives’ Remuneration in Business Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIH014_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam