Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorSedláček, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:17:23Z
dc.date.available2011-06-30T09:17:23Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85111
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navržení metody Balanced Scorecard do podnikového řízení potravinářské firmy, jejíž hlavní činností je výroba a distribuce nealkoholických nápojů. V první teoreticko – metodologické části jsou vymezeny přístupy k měření výkonnosti firem, základní pojmy a principy týkající se metody Balanced Scorecard. Dále je popsán postup tvorby této metody, který je uplatněn v následující praktické části. Zde je nejprve charakterizován vybraný podnik zhodnocena strategie dle konkurenčních sil a vymezen obsah čtyř základních perspektiv podniku. Na základě toho jsou podniku doporučeny strategické cíle, mezi kterými jsou pomocí strategické mapy znázorněny vzájemné vazby. Každému strategickému cíli je přiřazeno vhodné měřítko a doporučena cílová hodnota, které by měl podnik v rozmezí 3 – 5 let dosáhnout. Doporučeny jsou rovněž strategické akce, které by měly přispět ke splnění strategických cílů.cs
dc.description.abstractPoint of this dissertation is to propose Balanced Scorecard method into business management of food company, producing and distributing non-alcoholic drinks. First theoretical-methodological part includes determination about approaches to company´s efficiency measurement, basic notions and principles of Balanced Scorecard method. Process of this method, used in following practical part, is subscribed below. There is company characteristics first, competitive strategy and four primary perspectives interpretation. On this basis, the company recommended strategic objectives, which are illustrated with maps of strategic relationships. To each strategic objektive has been assigned appropriate scale and recommended target value, the company should between 3-5 years achieve. Also strategic actions, which should help to achieve strategic objectives, are recommended.en
dc.format.extent2364227 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectvýkonnost podnikucs
dc.subjectstrategický cílcs
dc.subjectstrategická mapacs
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectbusiness performanceen
dc.subjectstrategic objektiveen
dc.subjectstrategic mapen
dc.titleNavržení metody Balanced Scorecard v potravinářské firměcs
dc.title.alternativeProposing of the Balanced Scorecard Method in the Food Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLichovníková, Hanacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED343_EKF_N6208_6208T020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam