Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWozniaková, Zuzanacs
dc.contributor.authorDedková, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:20:55Z
dc.date.available2011-06-30T09:20:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85118
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá konkurenceschopností podniků v oblasti cestovního ruchu. Porovnávány jsou dvě nejvýznamnější a největší cestovní kanceláře podnikající na našem trhu. Těmito podniky jsou cestovní kancelář Fischer a cestovní kancelář Čedok. Konkurenceschopnost těchto společností je porovnána pomocí potenciálů zjištěných prostřednictvím diagnostické metody GM-TREND. Cílem diplomové práce je využít metodu GM-TREND ke zjištění existence a využitelnosti potenciálů u jednotlivých firem a na základě zjištěných výsledků vyhodnotit a navrhnout možné způsoby využití zjištěných potenciálů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the competitiveness of enterprises in tourism. Comparing the two most important and largest travel agency business in our market. These companies are a travel agency Fischer and travel agency Čedok. The competitiveness of these companies are compared with potentials revealed by diagnostic methods that GM-TREND. The aim of this thesis is to use the method of GM-TREND to establish the existence and potential usefulness of individual companies and on the basis of the results obtained to evaluate and propose possible ways of using the identified potentials.en
dc.format.extent1898203 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurenceschopnostcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectvirtualitacs
dc.subjectvirtuální organizacecs
dc.subjectpotenciálcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectmetoda GM-TRENDcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsyntézacs
dc.subjectindukcecs
dc.subjectdedukce.cs
dc.subjectCompetitiveness, tourism, travel agency, virtuality, virtual organizations, potentialen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmethod GM Style, an analysis, synthesis, induction, deduction.en
dc.titleKonkurenceschopnost podniku v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeCompany Competitiveness in Tourismen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHuml, Emilcs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDED061_EKF_N6208_6208T020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam