Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMikoláš, Zdeněkcs
dc.contributor.authorObadalová, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:26:29Z
dc.date.available2011-06-30T09:26:29Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85129
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce, jak už vyplývá z jejího názvu, je návrh konkurenční strategie pro určitou firmu. V teoretické části se práce zaměřuje na malý a střední podnik, zabývá se strategickým řízením a strategickou analýzou, a také jejími dílčími analýzami. V praktické části je provedena analýza společnosti s využitím metod uvedených v teoretické části. Východiskem práce je strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí, pomocí níž jsou zachyceny a popsány nejdůležitější vlivy působící na daný podnik. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. V závěrečné části práce je pak vybrána jedna z generických strategií a navrženy postupy, jak danou strategii realizovat.cs
dc.description.abstractThe aim of diploma paper, how is clear from its name, is concept of competitive strategy for the company. In the theoretical part the work targets a small-scale and a medium-scale enterprise, it deals with a strategic management, a strategic analysis and its partial analyses. The practical part deals with analysis of a firm realized by methods mentioned in the first part. Starting point is the strategy analysis of external and internal environment, which show nand described the most important impacts take effect on a given enterprise. Based on the acquired information the SWOT analysis is performed. In closing part of thesis is sort out one of the generic strategies and give an suggestions how the sorted strategy realize.en
dc.format.extent1422298 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategie, strategická analýza, konkurence, konkurenční strategie, PESTE analýza, Porterův model pěti sil, Porterův hodnotový řetězec, SWOT analýza.cs
dc.subjectStrategy, strategic analysis, competition, competition strategy, PESTE analysis, Porter’s five forces framework, Porter Value Chain, SWOT analysis.en
dc.titleKonkurenční strategie firmy pro konkrétní podnikcs
dc.title.alternativeCorporate Competitive Strategy for the Particular Enterpriseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOndruschová, Alenacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER549_EKF_N6208_6208T020_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam