Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKuchařová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:28:00Z
dc.date.available2011-06-30T09:28:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85132
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou komunikace pojišťoven na českém pojistném trhu. Zvolenou metodou kvalitativního výzkumu je focus group, který byl uskutečněn ve dvou odlišných skupinách. V průběhu diskusí bylo zjištěno, jak respondenti vnímají komunikaci pojišťoven, jaké jsou jejich asociace s pojištěním a znalost pojišťoven včetně reklam, log či použitých barev. V teoretické části je vysvětlena podstata marketingové komunikace a její jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na výsledky výzkumu a jejich srovnání mezi odlišnými skupinami respondentů.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with an analyse of communications of insurance companies on the Czech insurance market. The method of qualitative research is focus group, which was conducted in two different groups. During the discussions, there was realized how respondents perceive communications of insurance companies, thein associations with insurance and thein knowledge of insurance companies, including advertisements, logos and used colors. In the theoretical part the essence of the marketing communication and its various tools. The practical part is focused on the research results and thein comparison between different Gross of respondents.en
dc.format.extent2036468 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikace, reklama, pojistný trh, asociace, kvalitativní výzkum, focus groupcs
dc.subjectmarketing communications, advertisement, insurance market, association, qualitative research, focus groupen
dc.titleAnalýza komunikace na pojistném trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Communication on the Insurance Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC428_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam