Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorDoupovec, Ondřejcs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:28:31Z
dc.date.available2011-06-30T09:28:31Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85133
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit postoje zákazníků ke kolektivním nákupům realizovaných prostřednictvím slevových portálů. Zejména jak často nakupují, jaká produkty preferují apod. Marketingový výzkum probíhal prostřednictvím internetového dotazování. Celkem bylo osloveno 150 respondentů, jež v minulosti využily nebo využívají hromadných nákupů. Stále se objevují nové možnosti, jak při nákupech na internetu ušetřit peníze. Důkazem je oblast hromadného nakupování. Tento nový trend bude dlouho sehrávat roli u zákazníků, kteří nakupují na internetu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to identify the attitude of consumers towards collective purchases realized through discount websites. In particular, how often they buy, what products prefer, etc. Marketing research conducted by internet interrogation. In total, there were asked 150 respondents, who in the past used or use collective purchases. There are still new ways of making purchases online to save money. The proof is in the area of collective purchasing. This new trend will be play role for a long time the for customers, who buy on the Internet. Popularity of electronic commerce, the average spend for shopping, method of payment, e-business, e-commerce security, collective purchases, Slevomat.cz, an advantage for merchants selling products by regionen
dc.format.extent2161059 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectObliby elektronického nakupovánícs
dc.subjectprůměrná útrata za nákupycs
dc.subjectzpůsob úhradycs
dc.subjectelektronické podnikánícs
dc.subjectbezpečnost e-obchodovánícs
dc.subjecthromadné nákupycs
dc.subjectSlevomat.czcs
dc.subjectvýhoda pro obchodníkycs
dc.subjectprodávané produkty dle krajůcs
dc.subjectPopularity of electronic commerceen
dc.subjectthe average spend for shoppingen
dc.subjectmethod of paymenten
dc.subjecte-businessen
dc.subjecte-commerce securityen
dc.subjectcollective purchasesen
dc.subjectSlevomat.czen
dc.subjectan advantage for merchant selling products by regionen
dc.titleAnalýza hromadných nákupů prostřednictvím internetucs
dc.title.alternativeAnalysis of Mass Purchases on the Interneten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOU048_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam