Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorTomaňová, Kláracs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:29:32Z
dc.date.available2011-06-30T09:29:32Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85135
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je přiblížit problematiku masové komunikace a žurnalistiky, konkrétně pak tištěného a internetového zpravodajství. Práce je následně doplněna také o výzkum týkající se tohoto tématu, jehož cílem je zjistit charakteristické prvky v chování vysokoškolských studentů a učitelů ve vztahu k tištěnému a internetovému zpravodajství.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to approach the issue of mass communication and journalism, specifically printed and online news. The work is then supplemented with research on this topic, aiming to identify characteristic features in the behavior of university students and lecturers in relation to the printed and Internet news.en
dc.format.extent6805662 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMasová komunikacecs
dc.subjectmasová kulturacs
dc.subjectmasově mediální institucecs
dc.subjectmasová médiacs
dc.subjectmasové produktycs
dc.subjectmasové publikumcs
dc.subjecttištěné zpravodajstvícs
dc.subjectinternetové zpravodajstvícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectMass Communicationen
dc.subjectMass Cultureen
dc.subjectMass Media Institutionen
dc.subjectMass Mediaen
dc.subjectMass Productsen
dc.subjectMass Audienceen
dc.subjectPrint Newsen
dc.subjectInternet Newsen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.titleAnalýza chování vysokoškolských studentů a učitelů na trhu tištěného a internetového zpravodajstvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Student and Lecturer Behaviour on the Print and Internet News Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM533_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record