Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLednický, Václavcs
dc.contributor.authorKuráňová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:33:35Z
dc.date.available2011-06-30T09:33:35Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85143
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractZpracovaná diplomová práce pojednává o strategii komunikačních kanálů v rámci systému CRM a jejímu významu pro Oční optiku Vágner. Tuto firmu jsem si vybrala z důvodu znalosti její vnitřní organizace a struktury. Majitel oční optiky byl ochoten mi poskytnout informace o svém hospodaření a na této diplomové práci se mnou spolupracovat. Abych mohla doporučit návrh výše uvedené strategie, provedla jsem analýzu primárních a sekundárních dat, od osobního dotazování, přes vyhodnocení vnitřních a vnějších faktorů, které na optiku působí, vypracovala jsem SWOT analýzu a za pomoci analýzy trendu základních komunikačních kanálů, kde porovnávám trend vývoje firmy s globálním trendem vývoje vybraných komunikačních kanálů, jsem vypracovala Plán vývoje komunikačních kanálů Očních optik Vágner od jejich založení s odhadem budoucího trendu vývoje komunikačních kanálů, který patří mezi zdrojové dokumenty z kterého návrh strategie vychází. Pokud Oční optika Vágner zapracuje na svých slabých stránkách a příležitostech uvedených ve SWOT analýze, bude se držet Plánu vývoje komunikačních kanálů a vycházet z návrhu strategie komunikačních kanálů bude své investované úsilí maximalizovat efektivně.cs
dc.description.abstractProcessed diploma thesis discusses about corporate communication strategy according to CRM system and its importance for Vagner optics. I choose this company because of her knowledge of the internal organization and structure. Opticians owner was willing to provide me information on their management and cooperate with me. For my recommendation the above mentioned strategy, I process analysis of primary and secondary data from personal interviews, through the evaluation of internal and external factors that act on the optics, I process a SWOT analysis and trend analysis of basic communication channels, where I compare trend development company with the global trend of selected communication channels, I worked out Plan of development of communication channels Vagner optics from their establisment to estimate the future trend of communication channels, which belongs among the source documents from which the draft strategy is based. If Vagner optics will work on weaknesses and opportunities form SWOT analysis will keep to a Plan of development of communication channels and based on the concept communication strategy will have invested their efforts to maximize effective.en
dc.format.extent5502629 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRM, komunikace, komunikační kanál, média, řízení vztahů se zákazníky, strategie, trendcs
dc.subjectcommunication, communication channel, CRM, customer relationship management, media, strategy, trenden
dc.titleKomunikační strategie firmy dle CRM systémucs
dc.title.alternativeA Corporate Communication Strategy According to CRM Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNováková, Evacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOC018_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam