Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorDostál, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:36:40Z
dc.date.available2011-06-30T09:36:40Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85149
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem zvýšení prodeje internetového portálu. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola popisuje charakteristiku vybraného internetového portálu, a její historii. Následující kapitola je zaměřena na teoretická východiska internetu ve službách. Data marketingového výzkumu byla vyhodnocena v analýze výzkumu. Marketingový výzkum ukázal, že největšími pozitivy portálu je cena za poskytované služby, rychlost a přehlednost portálu a přepravní centrum. Naopak největšími negativy je absence nastavení vzhledu a časomíry a omezené možnosti kontaktování zaměstnanců. Analýza spotřebitelského chování ukázala, že respondenti při aukci zboží nejčastěji čekají do posledních vteřin. Většina jich tedy s příhozem vyčkává a nepřihazuje tolik v průběhu. Nakonec práce byly uvedeny návrhy a doporučení managementu společnosti vycházející z výzkumu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the Design of Increasing Web Portal Sales. The work is divided into seven chapters. The first chapter describes basic characteristics of the selected web portal. The following chapter is focused on theoretical basics of internet in services. The marketing research was realized and the data was evaluated in the analytic part. Marketing research has shown that the biggest positives of the portal are the price of services, speed and visibility portal and shipping center. On the contrary, the biggest negatives are the lack of appearance and the timer setting and limited opportunities to contact company staff. Consumer behavior analysis showed that respondents in the auction catalog usually wait until the last seconds. Most of them are waiting to the last seconds of the auction Finally, I drew up proposals and recommendations for the management of company on the basics of my questionnaire survey.en
dc.format.extent1228925 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectresearchen
dc.subjectweb portalen
dc.subjectinterneten
dc.subjectconsumeren
dc.subjectbehavioren
dc.titleNávrh zvýšení prodeje internetového portálucs
dc.title.alternativeThe Design of Increasing Web Portal Salesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOS224_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam