Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorKubíček, Alešcs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:40:43Z
dc.date.available2011-06-30T09:40:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85157
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé práce je navrhnout možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru Aplikovaná informatika. V první kapitole charakterizuji prostředí oboru Aplikovaná informatika. V teoretické části se zabývám především marketingem škol, služeb a neziskových organizací a spotřebitelským chováním. Další část je věnována metodice výzkumu, kde jsou také stanoveny cíle. Získaná data rozebírám v analýze výsledků. Na základě provedené analýzy doporučuji návrhy na zlepšení situace.cs
dc.description.abstractThe goal of my work is to suggest the possibilities of increasing demand for the University branch of study (Applied Informatics). The first chapter describes the environmental field of Aplied Informatics. The theoretical part deals specifically with school marketing, marketing of services and nonprofit organisations and consumer behavior. Another part, methodology, also sets targets. Datas are analyzed in the analysis of results. Based on the analysis, I suggest recommendations for improvement.en
dc.format.extent3180001 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAplikovaná informatikacs
dc.subjectMarketing školcs
dc.subjectVysokoškolský studijní oborcs
dc.subjectMožnosti zvýšení poptávkycs
dc.subjectAplied informaticsen
dc.subjectSchool marketingen
dc.subjectBranch of Studyen
dc.subjectThe possibilities of increasing demanden
dc.titleMožnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oborucs
dc.title.alternativeThe Possibilities of Increasing Demand for the University Branch of Studyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKartariková, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB746_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam