Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorSedláčková, Blankacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:42:45Z
dc.date.available2011-06-30T09:42:45Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85161
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá podporou prodeje v drogeriích. Hlavním cílem práce je analýza POP komunikace v ostravských prodejnách s drogistickým zbožím a následné srovnání využití podpory prodeje v jednotlivých řetězcích.V teoretické části je vysvětlena podstata komunikace v místě prodeje a její nástroje. Praktická část je zaměřena na výsledky pozorování v drogistických řetězcích a srovnání využívání POP komunikace.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with a sales promotion in drugstores. The main aim of this thesis is an analysis of POP communication in drugstores of Ostrava and subsequent comparison of use of sales promotion in individual chains. In the theoretical part the essence of the communication in the place of sales and its tools are explained. The practical part is focused on the results of observation in drugstore chains and the comparison of POP communication use.en
dc.format.extent2156655 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectIn-store komunikacecs
dc.subjectPOP komunikacecs
dc.subjectPOP materiálcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectdrogeriecs
dc.subjectIn-store communicationen
dc.subjectPOP (Point of Purchase) communicationen
dc.subjectPOP materialen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectdrugstoreen
dc.titleAnalýza podpory prodeje v drogeriíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Sales Promotion in Drugstoresen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED339_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam