Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorKráčmarová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T09:59:28Z
dc.date.available2011-06-30T09:59:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85194
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo prostřednictvím marketingového šetření analyzovat, jak se zákazníci chovají při nákupu a spotřebě vína. Práce je rozdělená do sedmi částí a začíná úvodem. Ve druhé části práce je charakterizováno rodinné vinařství, ve kterém je výzkum prováděn, ale také jeho marketingový mix, makroprostředí a mikroprostředí. Třetí část je zaměřená na problematiku zabývající se spotřebitelským chováním a také faktory, které spotřebitele při nákupu ovlivňují a podle čeho se rozhodují. Další částí je metodika, která zahrnuje přípravnou a realizační fází. Praktická část zahrnuje samotný marketingový výzkum a na základě jeho výsledků jsou zpracovány návrhy a doporučení pro vinařství.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was using the marketing survey to analyze how consumers behave in the purchase and consumption of wine. The thesis is divided into seven sections and begins with an introduction. In the second part is characterized by a family winery, where research is done, but also its marketing mix, macro and micro. The third section focuses on issues dealing with consumer behavior and the factors that influence consumers when buying and according to what they decide. Another part of the methodology, which includes the preparation and implementation phases. The practical part includes the actual marketing research and its results based on the processing of proposals and recommendations for wine.en
dc.format.extent5815592 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza, spotřebitel, zákazník, spotřebitelské chování, faktory ovlivňující chování, trh vína, vinařstvícs
dc.subjectanalysis, consumer, customer, consumer behavior, factors influencing behavior, marketing wines, viticultureen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu vínacs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Wine Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA655_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam