Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorHeller, Alešcs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:02:01Z
dc.date.available2011-06-30T10:02:01Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85199
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce je „Využití projektového řízení v oblasti B2C“. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Kapitola č. 2 je zaměřena na projektové řízení a specifika, jeho historii, životní cyklus, který je dále rozpracován, a v každé fázi jsou uvedeny metody, které jsou v diplomové práci využity. Nejdůležitější je rozhodovací analýza, která tvoří v praktické části velkou roli při vybírání zdroje na další využití práce. Kapitola č. 3 se zabývá analýzou problematiky, kdy se seznamujeme s historií firmy a analyzujeme prostředí, ve kterém se daný problém bude řešit. Dále se seznamujeme se základními vztahy v elektronickém obchodu a zaměřujeme se především na vymezení B2B a B2C problematiky. Kapitola č. 4 je už praktickou částí, kde navrhujeme řešení projektu. Využíváme metod jako je např. logický rámec, SWOT analýza, Ishikawův diagram. Celý projekt je navržen v aplikaci MS Project 2007 a z něj dostáváme potřebné výstupy a nadále je využito rozhodovací analýzy, abychom se rozhodli, který zdroj bude využit k dalšímu zpracování v projektu. Následující kapitoly č. 5 a 6 jsou věnovány závěru, kdy hodnotíme přínosy diplomové práce a hodnocení splnění cíle, který byl určen na začátku.cs
dc.description.abstractThesis is "Usage of the Project Management in B2C“. The work consists of theoretical and practical parts. Chapter 2 focuses on project management and its characteristics, its history, life cycle, which is further developed, and in each stage are mentioned methods that are used in the thesis. The most important is decision analysis, which has a major role in other uses of the work. Chapter 3 deals with the analysis, when we introduce the history and analyze the environment in which the issue will be addressed. Furthermore, I introduce the basic relationships in e-commerce and focus primarily on the definition of B2B and B2C issues. Chapter 4 is a practical part, where I propose solution of the project. We use methods such as logical framework, SWOT analysis, Ishikawa diagram. The whole project is designed in MS Project 2007 and it brings the necessary outputs. The following chapters no. 5 and no. 6 are devoted to the end, when we evaluate the benefits of the thesis and evaluation of the objective, which was established at the beginning.en
dc.format.extent2156661 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectB2Ccs
dc.subjectMS Projectcs
dc.subjectrozhodovací analýzacs
dc.subjectProject Managementen
dc.subjectprojecten
dc.subjectB2Ben
dc.subjectB2Cen
dc.subjectMS Projecten
dc.subjectdecision analysisen
dc.titleVyužití projektového řízení v oblasti B2Ccs
dc.title.alternativeUse of the Project Management in B2Cen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLev, Radomírcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEL071_EKF_N6209_6209T025_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam