Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorKaboňová, Renatacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:06:37Z
dc.date.available2011-06-30T10:06:37Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85208
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je provedení analýzy konkurenceschopnosti vybrané mateřské školy a zjištění její konkurenční výhody. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole se diplomová práce zabývá charakteristikou obou pracovišť mateřské školy. Také je zde nastíněna konkurence školky a její zhodnocení. Ve druhé kapitole, teoretické části práce, jsem se zaměřila na teorii marketingu služeb, teorii konkurence a také jsem popsala vybrané metody sloužící k analýze konkurenceschopnosti. Popsána je zde také nezisková a příspěvková organizace. Další kapitola obsahuje metodiku shromažďování dat a bližší identifikaci zvoleného cíle diplomové práce. Marketingový výzkum byl realizován na základě sběru primárních informací, které byly zjištěny metodou osobního dotazování pomocí dotazníku, a také analýzou sekundárních informací. Náplní páté kapitoly jsou návrhy a doporučení, které jsou stanoveny na základě výsledků provedené analýzy a které by měly vést ke zlepšení tržního postavení mateřské školy.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to analyze the competitiveness of selected nursery school and find its competitive advantage. The thesis is divided into five chapters. The first chapter of the thesis deals with the characteristics of both departments kindergartens. There is also outlined a nursery’s competition and its evaluation. In the second chapter, the theoretical part, I focused on services marketing theory, theory of competition and I also describe selected methods for the analysis of competitiveness. Described here is a contributory and non-profit organisation. Another chapter contains the methodology for data collection and further identification of targets chosen thesis. Marketing research has been conducted on the basis of primary information which was identified by personal interviews using a questionnaire, and analysis of secondary information. The content of the fifth chapter are suggestions and recommendations that are based on the results of the analysis, which should lead to improved market position nursery school.en
dc.format.extent1844804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectSTEP analýzacs
dc.subjectPorterova analýza konkurenčních silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectnursery schoolen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectSTEP analysisen
dc.subjectPorter's analysis of competitive forcesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectpositional mapen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti mateřské školycs
dc.title.alternativeCompetitiveness Analysis of Nursery Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAB062_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam