Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorDaněk, Václavcs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:07:38Z
dc.date.available2011-06-30T10:07:38Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85210
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou trhu tuhých paliv v České republice s cílem rozšířit maloobchodní síť uhelných skladů společnosti Ridera Bohemia na Moravě. Marketingový výzkum, který je součástí práce, je rozdělen do tří částí, jejichž výstupem je nastavení plánu prodejů, výběr vhodné lokality a definování žádaných vlastností uhelného skladu. Výstupem práce je soubor návrhů, týkajících se rozšíření maloobchodní sítě a jejích vlastností. Cílem práce také bylo využít takový postup, který bude použitelný i v budoucnu. Dílčím výstupem práce je nastavení metodiky pro rozšíření maloobchodní sítě v jiných oblastech České republiky a dlouhodobého sledování trendu v preferencích zákazníků.cs
dc.description.abstractThe thesis concerns the solid fuels market analysis in the Czech Republic for the expansion of the retail chain of Ridera Bohemia in Moravia. Marketing research, which is part of the thesis, is divided into three parts.The results of the research are used to create a sales plan, select suitable sites and define the desired characteristics of the coal storage. Output of this thesis is a set of proposals relating to the expansion of the retail network and its features. The aim of the thesis is to use such a procedure, which could be applied in the future. A partial result of the thesis is a set of methodology, useable for the expansion of the retail chain in other areas of the Czech Republic and long-term monitoring of trends in customer preferences.en
dc.format.extent9148536 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectuhlícs
dc.subjecttuhá palivacs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectuhelný skladcs
dc.subjectmaloobchodní síťcs
dc.subjectúzemní analýzacs
dc.subjectplán prodejůcs
dc.subjectcoalen
dc.subjectsolid fuelsen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectcoal storageen
dc.subjectretail chainen
dc.subjectregion analysisen
dc.subjectsales planen
dc.titleAnalýza trhu tuhých paliv pro rozšíření maloobchodní sítěcs
dc.title.alternativeSolid Fuels Market Analysis for the Expansion of the Retail Chainen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrbíková, Darinacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAN168_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam