Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHulva, Tomášcs
dc.contributor.authorKoziolová, Martinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:11:42Z
dc.date.available2011-06-30T10:11:42Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85218
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na reklamu, její právní úpravu a také na její ekonomické aspekty. Čtenář se v ní doví, jak se reklama vyvíjela v průběhu historie, jakým způsobem může být šířena ke spotřebiteli nebo adresátovi reklamního sdělení nebo s jakými hlavními cíli a funkcemi se pojí. Stěžejní kapitola se věnuje legislativní úpravě reklamy, popisuje způsoby jakými je reklama upravována, zakazována či regulovaná v českých podmínkách. Je v ní také popsáno jakým způsobem se postupovalo při tvorbě zákonů, čili vývoji regulace od roku 1927, kdy byl přijat první zákon regulující reklamu. V závěru této části je také srovnána s německou regulací, konkrétně klamavé reklamy. Poslední kapitola případnému čtenáři přiblíží aktuální situaci na trhu s reklamou, a to především výdaje, které byly za rok 2010 investovány, a jakým způsobem byly rozloženy mezi jednotlivá média. Popisuje také, jakým způsobem se v dnešní době zkoumá efektivnost reklamního sdělení.cs
dc.description.abstractThe dissertation is focused on advertising, its regulation and its economic aspects. The reader will learn in it, how advertising has developed throughout history, how it can be spread to the consumer or the addressee of an advertisement, or what are the main objectives and functions linked to it. The main chapter is devoted to the legislative arrangements for advertising, describes ways in which advertising is adjusted, regulated or prohibited in the Czech environment. In it is also described the creation of laws, or regulatory developments adopted since the first law regulating advertising in 1927. At the end of this section is also compared with the German regulation, namely misleading advertising. The last chapter describes actual situation on the ad to the potential reader. It describes invested expenditure for the year 2011, and how they were distributed among the various media. It also describes today's ways of examining the effectiveness of advertising messages.en
dc.format.extent1398476 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklama, média, právní úpravy reklamycs
dc.subjectadvertising,media,legislative arrangements for advertisingen
dc.titlePrávní úpravy reklamy a její ekonomické aspekty v médiíchcs
dc.title.alternativeLegal regulations of advertising and its economic aspects in mediaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubečka, Patrikcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ326_EKF_N6202_6202T095_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam