Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorLehnertová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:13:44Z
dc.date.available2011-06-30T10:13:44Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85222
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo identifikovat postoje zákazníků k účelovým značkám na trhu potravin. Konkrétně jsem se zaměřila na deset účelových značek, které jsou využívány pro potraviny v České republice a zahrnují české, evropské (EU) a mezinárodní značky. Zajímala mě známost těchto značek, také faktory, které zákazníka ovlivňují při nákupu potravin a také cenová citlivost. V teoretické části jsem se zabývala teoretickými východisky použití účelových značek a postoji spotřebitelů ke značkám. Dále jsem charakterizovala deset vybraných značek podle stanovených kritérií. Stěžejní částí je marketingový výzkum provedený formou osobního a elektronického dotazování na vzorku 150 respondentů a následná analýza výsledků. Z toho vyplynuly návrhy pro užití účelových značek. Z výzkumu vyplynula zejména potřeba lepší marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is identification the attitudes of customers to specific information labels on the food market. In the concrete I have focused on the ten specific information labels, that are used for food in Czech Republic and included Czech, European (from European Union) and international labels. I was interested in acquaintance of these labels, the factors that have influence the customer when purchasing food and price sensitivity. In the theoretical part of the work I dealt with the theoretical possibilities of the application of specific information labels and attitude of customers to the labels. I also characterized the ten selected specific information labels to established criteria. The main part of this work is the marketing research conducted through oral and electronic interviews on sample of 150 respondents and subsequent analysis of results. This resulted in proposals for the use of targeted labels. The research showed in particular the need of better marketing communications.en
dc.format.extent5486204 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectúčelové značkycs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjectpotravinářský trhcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspecific information labelsen
dc.subjectfooden
dc.subjectfood marketen
dc.subjectqualityen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleIdentifikace postojů spotřebitelů k účelovým značkám na trhu potravincs
dc.title.alternativeIdentification of Consumers Attitudes to Specific Information Labels on the Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLEH041_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam