Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorGolová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:26:55Z
dc.date.available2011-06-30T10:26:55Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85248
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je personální marketing v oblasti náboru zaměstnanců ve společnosti ABB, s.r.o. z řad absolventů Vysoké školy báňské. Práce se zaobírá možnostmi jak zefektivnit současnou komunikaci firmy se studenty a podpořit zvýšený počet zájemců o práci ve zmíněné společnosti. Popisuje charakteristiku firmy a její konkurence, analyzuje trh odborníků informačních technologií v České republice a hodnotí současné marketingové aktivity firmy. Na základě provedených analýz jsou v závěru diplomové práce formulovány návrhy a doporučení, které by společnost mohla zavést a zvýšit tak zájem potenciálních zájemců o zaměstnání ve firmě. Návrhy a doporučení jsou koncipována s ohledem na finanční a personální možnosti firmy ABB.cs
dc.description.abstractThe topic of dissertation is personál marketing in the field of recruitment graduates at ABB Ltd. This dissertation deals with possibilities how to make more efffective marketing communication between company and students and how to support increasing number of new applicants for work in this company. Its describing company characteristics and its competition, analysing Czech labor market in IT working field and evaluating actual marketing activities. Finally, on the base of perfomed analysis, there are formulated suggestions and recommendations for company which could be used to increase number of potential applicants for work. Suggestions and recommendations are composed with regard to financial and personnel potentials of company ABB.en
dc.format.extent1220806 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectITcs
dc.subjectmarketing communicationcs
dc.subjectnábor absolventůcs
dc.subjectpersonnel marketingen
dc.subjectITen
dc.subjectmarketing communication, recruitment of graduatesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace firmy pro získávání absolventů školcs
dc.title.alternativeThe Marketing Communication Design of Company for Recruitment Graduatesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2010-09-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGOL075_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam