Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorMarek, Lukášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:31:29Z
dc.date.available2011-06-30T10:31:29Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85257
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma mé diplomové práce je Analýza marketingové komunikace restauračního zařízení. Konkrétně se jednalo o hotel a restauraci Koliba ve Starém Městě u Bruntálu. Cílem práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace restaurace, provést výzkum názorů respondentů a navrhnout změny v marketingové komunikace tak, aby restauraci pravidelně navštěvovalo více hostů. Vybranou výzkumnou metodou bylo dotazníkové šetření, respondenti byli vybíráni pomocí kvótního výběru. Získaná data jsem analyzoval v programu Microsoft Excel. Z výsledků jsem vyvodil návrhy a doporučení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti restaurace.cs
dc.description.abstractThe theme of my thesis is the Marketing Communication Analysis of the Restaurant. Concretely, it was the Koliba hotel and restaurant in Staré Město u Bruntálu. The aim was to analyze the current state of restaurant's marketing communications, make respondents' opinion research and propose changes in marketing communications to make guests to visit the restaurant often. The selected research method was a questionnaire survey, respondents were selected by using quota sampling. The obtained data were analyzed in Microsoft Excel. From the results I inferred the proposals and recommendations that should lead to an increase in restaurant visits.en
dc.format.extent2708340 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectcateringcs
dc.subjectgastronomiecs
dc.subjecthotelnictvícs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectrestauranten
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectresearchen
dc.subjectcateringen
dc.subjectgastronomyen
dc.subjecthospitalityen
dc.subjecthotelen
dc.subjectmicroen
dc.subjectmacroen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakubcs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR817_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam