Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorPavlíčková, Dagmarcs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:38:06Z
dc.date.available2011-06-30T10:38:06Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85270
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní akce, kterou bylo 51. Yonex Mistrovství ČR v badmintonu. Badminton je nejrychlejší raketový sport a od nedávna patří i mezi sporty olympijské. Je to sport krásný a náročný a jeho obliba u široké veřejnosti stoupá. Problémem spojeným s realizací marketingové komunikace je zejména nedostatek peněžních prostředků v tomto sportu a také nízký zájem médií, který je pro propagaci sportu nezbytný. Cílem práce bylo zjistit názory veřejnosti na marketingovou komunikaci SK Badmintonu Přerov k dané sportovní akci. V diplomové práci jsem provedla, na základě dotazníkového šetření, výzkum, jehož výsledky jsem seskupila do návrhů a doporučení, které by měly vést ke zkvalitnění marketingové komunikace a měly by být určeny jak SK Badmintonu Přerov, tak pořadatelům dalších ročníků těchto turnajů.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the marketing communication of a sport event, which was 51. Yonex Championship of the Czech Republic in badminton. Badminton is the fastest racket sport and lately it belongs among the Olympic sports. It is a beautiful and demanding sport and its popularity by general public continues to increase. The problem connected to the realization of the marketing communication is specifically the lack of financial sources in this sport and also the low interest of media, which is necessary for sport promotion. The aim was to find out the public opinions on marketing communication of the SK Badminton Přerov towards the given sport event. In my thesis I did a research based on the questionnaire survey. The results were gathered into the suggestions and recommendations, which should lead to the marketing communication quality increasement and it should be aimed to SK Badminton Přerov and also to the organizers of the following tournaments.en
dc.format.extent1988464 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační aktivitycs
dc.subjectsportovní odvětvícs
dc.subjectbadmintoncs
dc.subject51. Yonex Mistrovství ČR v badmintonucs
dc.subjectSK Badminton Přerovcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectCommunicative Activitiesen
dc.subjectSport Branchen
dc.subjectBadmintonen
dc.subject51. Yonex Championship of the Czech Republic in Badmintonen
dc.subjectSK Badminton Přeroven
dc.subjectQuestionnaire Surveyen
dc.titleHodnocení marketingové komunikace sportovní akcecs
dc.title.alternativeThe Assessment of Marketing Communication of a Sport Eventen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Janacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV551_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam