Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorHennerová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:43:42Z
dc.date.available2011-06-30T10:43:42Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85281
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAbstrakt Cílem diplomové práce je analýza image společnosti na trhu s elektrickou energií. V práci jsem se zaměřila na jednotlivé atributy, o kterých se domnívám, že jsou důležité pro zhodnocení celkové image společnosti Skupiny ČEZ. Analyzováním těchto atributů jsem zjistila jednotlivé znalosti a povědomosti respondentů. V první části práce charakterizuji společnost Skupinu ČEZ a její aktivity. Druhá část je zaměřená na teoretický výklad týkající se image a metod, kterými se analýza image provádí. Následně popisuji jednotlivé přípravné a realizační etapy a výzkum samotný. Z výzkumu vyplynulo několik zajímavých výsledků. Skupinu ČEZ respondenti považují za velice známou, silnou a velkou společnost, za to její celková pověst a důvěryhodnost takových výsledků nedosáhly. Skupina ČEZ sponzoruje mnoho charitativních projektů a sportů, vkládá značné množství finančních prostředků do výzkumu a vývoje, ale o těchto činnostech a charitativních akcích není na veřejnosti moc známo.cs
dc.description.abstractAbstract The goal of this thesis is the image analysis of a company on the electricity market. I focused on the attributes that I see to be important for an evaluation of the overall image of a company named The CEZ Group. Analyzing these attributes, I parameterized the responders awareness of the company. The first part of my thesis deals with characterizing the CEZ Group and its activities. The second part is focused on the theory about the company image and the methods for analyzing the image. Then I am describing the preparatory and implementation phase of the research and the research itself. There are several results arising from the research. The respondents find the CEZ Group as a very well known, strong and big company, but its reputation and trustworthiness is not so high. The CEZ Group sponsors many charity projects and sports, puts heavy expenses to the research and development, but the public is not aware of that.en
dc.format.extent4634173 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImage společnosti, Skupina ČEZ, Firemní identitacs
dc.subjectCompany image, CEZ Group, Corporate identityen
dc.titleAnalýza image firmy na trhu s elektrickou energiícs
dc.title.alternativeImage Analysis of Company on the Electricity Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEN074_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam