Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorŘehulková, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:47:15Z
dc.date.available2011-06-30T10:47:15Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85288
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo analyzovat známost značky společnosti HAVLÍK OPAL spol. s.r.o., výrobce trvanlivých tyčinek. Práce je zaměřena na spotřebitele na B2C trhu. Pro zjištění známosti značky trvanlivých tyčinek Havlík Opal byl realizován marketingový výzkum. Pro sběr potřebných primárních dat byla využita metoda dotazování a nástrojem byl dotazník. Realizační část marketingového výzkumu byla provedena na vzorku 152 respondentů z celkem šesti měst Moravskoslezského kraje. Návrhy a doporučení, které vyplynuly z výsledků analýzy známosti značky společnosti HAVLÍK OPAL spol. s.r.o. mají sloužit společnosti ke zvýšení známosti trvanlivých tyčinek značky Havlík Opal, k získání nových zákazníků, udržení zákazníků stávajících, ke zvýšení počtu věrných zákazníků a ke zvýšení tržeb.cs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis was to analyse consumer familiarity with HAVLÍK OPAL Company Ltd., a producer of durable sticks. This thesis focuses on consumers within B2C market. Market research was carried out to find out consumers familiarity with Havlík Opal durable sticks. The method of questioning was used for obtaining required primary data and its tool was a questionnaire. The realization part of the market research was based on 152 respondents from six towns in the Moravian-Silesian region. The suggestions and recommendations resulting from the analysis results of familiarity with HAVLÍK OPAL Company Ltd. should serve the company to increase consumers familiarity with Havlík Opal durable sticks, to acquire new customers, to maintain current customers and to increase sales.en
dc.format.extent5068099 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnámost značkycs
dc.subjecttrvanlivé tyčinkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspontánní znalostcs
dc.subjectpodpořená znalostcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectBrand recognitionen
dc.subjectdurable sticksen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectspontaneous knowledgeen
dc.subjectsupported by knowledgeen
dc.subjectimageen
dc.subjectassociationen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinekcs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Recognition on the Market of Durable Sticksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREH120_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam