Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorPetr, Otocs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:47:46Z
dc.date.available2011-06-30T10:47:46Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85289
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo analyzovat konkurenci vybraných maloobchodních značek. Pro srovnání jsem si vybral privátní značky tří hypermarketů, které se nacházejí v Olomouci (Globus, Albert a Tesco). Soustředil jsem se zejména na analyzování úrovně kvality prodeje privátních výrobků v maloobchodních jednotkách, jejich šíři, dále pak pozici a prezentaci privátních značek, merchandising a v neposlední řadě jsem zjišťoval spokojenost zákazníků s privátními značkami. Marketingový výzkum byl rozdělen do dvou částí, pozorování a dotazování. Na závěr své práce jsem navrhl jistá zlepšení a doporučení pro zlepšení atributů značek, merchandisingu a podpory prodeje.cs
dc.description.abstractThe topic of my thesis was the Competitive Analysis of Private Labels. For comparison I chose the private labels of three hypermarkets, which are located in Olomouc (Globus, Albert and Tesco). I focused mainly on analyzing the quality level of sales of private products in retail shops, their range, then the position and presentation of private labels, merchandising and customer satisfaction measurement with private label. Marketing research was divided into two parts, questionning and observation. In the end of my thesis I suggested some improvements and recommendations to improve elements of private labels, merchandising and sales promotion.en
dc.format.extent1577260 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprivátní značkycs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectindex přítomnostics
dc.subjectindex pozicecs
dc.subjectindex prezentacecs
dc.subjecttotal shopscore indexcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectPrivate Labelsen
dc.subjectCompetitive Analysisen
dc.subjectMerchandisingen
dc.subjectCustomer Satisfactionen
dc.subjectInventory indexen
dc.subjectPosition indexen
dc.subjectPresentation indexen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectSales Promotionen
dc.titleAnalýza konkurence maloobchodních značekcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Private Labelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKraftová, Jaroslavacs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET470_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam