Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorGrombířová, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:53:51Z
dc.date.available2011-06-30T10:53:51Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85301
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zodpovědět na dvě základní otázky. Jednou z nich bylo zjistit rozdíl ve využívání product placement mezi dvěma největšími soukromými televizními stanicemi na českém trhu. Druhá otázka, na kterou jsem hledala odpověď, bylo porovnání umístěných produktů před zahájením platnosti novelizovaného audiovizuálního zákona o product placement a po zahájení jeho platnosti. Pro analýzu byly vybrány dva seriály největších českých soukromých televizí – Nova (Ordinace v růžové zahradě) a Prima (Přešlapy). Z analýzy byl zjištěn zvyšující se zájem o product placement na obou televizních stanicích a co se týče četnosti umisťovaných produktů je na Primě a nově téměř totožný.cs
dc.description.abstractThe goal of this diploma work was to answer two basic questions. One of them was to find out the difference in using the product placement between two biggest private television stations on the Czech market. The second question, to which I was looking for an answer was comparison of placed products before and after the initiation of novelized product placement audio-visual law. For the analysis were chosen two serials of two biggest private Czech televisions - Nova (Ordinace v růžové zahradě) and Prima (Přešlapy) The analyses has shown increasing interest for product placement on both TV stations and as far as the frequency of placed products goes, is on Prima and Nova TV almost equal.en
dc.format.extent1702108 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProduct placementcs
dc.subjectUmístění produktucs
dc.subjectMediální trhcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectNové způsoby propagacecs
dc.subjectProduct placementen
dc.subjectMedia marketen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectNew ways of advertisingen
dc.titleAnalýza využívání product placement v českých televizních seriálechcs
dc.title.alternativeAnalysis of Product Placement Usage in the Czech TV Seriesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRO116_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam