Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorKunešová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:58:27Z
dc.date.available2011-06-30T10:58:27Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85310
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem mojí diplomové práce je hodnocení merchandisingových aktivit prodejny. Mým cílem je zjištění merchandisingových aktivit prodejny společnosti Profimed, jejich zhodnocení, návrh možných změn způsobu prezentace zboží v prodejně a vliv těchto změn na chování zákazníků. Současně zhodnotit způsob, jakým se společnost snaží upoutat pozornost zákazníka přímo v prodejně.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is the evaluation of retail merchandising activities. My goal is to determine merchandising activities of PROFIMED stores, their evaluation, the draft of possible changes to the presentation of merchandise in the store and the impact of changes in customer behavior. At the same time to evaluate how the company is trying attract attention to the customer directly in the shop .en
dc.format.extent3742601 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandisingcs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectprezentace zbožícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectvýstavní policecs
dc.subjectvýstavní skříněcs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectstoreen
dc.subjectproduct presentationen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectdisplay shelfen
dc.subjectdisplay cabinetsen
dc.titleHodnocení merchandisingových aktivit prodejnycs
dc.title.alternativeThe Assessment of Retail Merchandising Activitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZábojník, Lubošcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUN163_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam