Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorSamiecová, Soňacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:03:01Z
dc.date.available2011-06-30T11:03:01Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85319
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na analýzu postojů spotřebitelů k privátním značkám. Cílem této práce bylo zjistit, jaké postoje zastávají respondenti ve věkové kategorii 20 – 30 let. V práci je charakterizován maloobchodní trh ve světě, Evropě a samozřejmě v České republice. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení značky. Praktická část obsahuje metodiku marketingového výzkumu a následně analýzu těchto získaných poznatků. Zvolen byl kvalitativní výzkum, jehož nástrojem byl focus group. V závěru diplomové práce jsou uvedeny faktory, které ovlivňují postoje k privátním značkám a návrhy, které mohly vést k pozitivnějšímu vnímání privátních značek.cs
dc.description.abstractThis thesis was focused on the analysis of consumer attitudes towards private labels. The aim of this study was to determine which respondents hold positions in the age category 20 to 30 years. The part of charakteristic is described by retail market in the world, Europe, and of course in the Czech Republic. The theoretical part defines the brand and its meaning. The practical part includes marketing research methodology and subsequent analysis of the findings. As a qualitative research instrument was elected a focus group. In conclusion, Iidentify factors that influence attitudes towards private brands and designs that could lead to a more positive perception of private labels.en
dc.format.extent1580760 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnačka, maloobchodník, kvalitativní výzkum, focus group, postoje.cs
dc.subjectBrand, retailer, qualitative research, focus group, attitudes.en
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k privátním značkámcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes to the Private Labelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAM102_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record