Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMilerski, Osvaldcs
dc.contributor.authorUhrová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:03:32Z
dc.date.available2011-06-30T11:03:32Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85320
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractHlavním tématem této diplomové práce je vzdělávání a výchova v oblasti environmentální v mateřských a základních školách. Teoretická část se zabývá výchozím pojmem udržitelný rozvoj, který navazuje na stěžejní téma práce a to environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu. Zde se práce věnuje objasnění vzniku environmentální výchovy, jejímu vývoji v čase a základním principům. Stěžejní kapitola se zabývá zhodnocením stavu environmentálního vzdělávání ve statutárním městě Frýdku-Místku, a na základě analýzy vytvoření návrhů a doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb. V práci jsou použity sekundární i primární data, která byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření a telefonických rozhovorů se zainteresovanými subjekty.cs
dc.description.abstractThe main theme of this diploma thesis is the environmental education and training in nursery and primary schools. The theoretical part deals with the initial concept of sustainable development that builds on the core theme of work which is environmental education and awareness. The work explains the origin of environmental education, its evolution over time and the basic principles. The key chapter of the work deals with evaluating the state of environmental education in a statutory city of Frýdek-Místek and, based on the analysis, creates proposals and recommendations for improving quality of services. The paper uses secondary and primary data which were obtained by questionnaires and telephone interviews with professionals in this field.en
dc.format.extent938628 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectudržitelný rozvojcs
dc.subjectenvironmentální vzdělávánícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectFrýdek-Místekcs
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectenvironmental educationen
dc.subjectnursery schoolen
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectFrýdek-Místeken
dc.titleEnvironmentální vzdělávání jako nástroj udržitelného rozvojecs
dc.title.alternativeEnvironmental Education as a Tool for Sustainable Developmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLepíková, Šárkacs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department118 - Katedra regionální a environmentální ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchRegionální rozvojcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisUHR032_EKF_N6202_6202T040_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam