dc.contributor.advisor | Milerski, Osvald | cs |
dc.contributor.author | Uhrová, Jana | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T11:03:32Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T11:03:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85320 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Hlavním tématem této diplomové práce je vzdělávání a výchova v oblasti environmentální v mateřských a základních školách. Teoretická část se zabývá výchozím pojmem udržitelný rozvoj, který navazuje na stěžejní téma práce a to environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu. Zde se práce věnuje objasnění vzniku environmentální výchovy, jejímu vývoji v čase a základním principům. Stěžejní kapitola se zabývá zhodnocením stavu environmentálního vzdělávání ve statutárním městě Frýdku-Místku, a na základě analýzy vytvoření návrhů a doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb. V práci jsou použity sekundární i primární data, která byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření a telefonických rozhovorů se zainteresovanými subjekty. | cs |
dc.description.abstract | The main theme of this diploma thesis is the environmental education and training in nursery and primary schools. The theoretical part deals with the initial concept of sustainable development that builds on the core theme of work which is environmental education and awareness. The work explains the origin of environmental education, its evolution over time and the basic principles. The key chapter of the work deals with evaluating the state of environmental education in a statutory city of Frýdek-Místek and, based on the analysis, creates proposals and recommendations for improving quality of services. The paper uses secondary and primary data which were obtained by questionnaires and telephone interviews with professionals in this field. | en |
dc.format.extent | 938628 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | udržitelný rozvoj | cs |
dc.subject | environmentální vzdělávání | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | Frýdek-Místek | cs |
dc.subject | sustainable development | en |
dc.subject | environmental education | en |
dc.subject | nursery school | en |
dc.subject | primary school | en |
dc.subject | Frýdek-Místek | en |
dc.title | Environmentální vzdělávání jako nástroj udržitelného rozvoje | cs |
dc.title.alternative | Environmental Education as a Tool for Sustainable Development | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Lepíková, Šárka | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-25 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 118 - Katedra regionální a environmentální ekonomiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Regionální rozvoj | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | UHR032_EKF_N6202_6202T040_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |