Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorStibůrková, Radkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:04:02Z
dc.date.available2011-06-30T11:04:02Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85321
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV rámci diplomové práce jsem se zabývala analýzou nákupních zvyklostí občanů města. Hlavním cílem tétonpráce byla analýza nákupních zvyklostí občanů města Bohumína. Všechny potřebné informace jsem získávala prostřednictvím dotazníků. Po vyhodnocení veškerých získaných informací můžu říct, že nákupní zvyklosti občanů se mění v závislosti na to, zda se jedná o malý či velký nákup.cs
dc.description.abstractWithin the framework of my thesis I was dealing with the analysis of shopping habits represented by the city inhabitants. The main objective of this thesis was analysis of Bohumin town citizens´shopping habits. I have acquired all the neccessary information from the questionnaires. After the evaluation of the all information acquired, I can claim that shopping habits of citizens varies depending on wheter it is small or big shopping.en
dc.format.extent1103754 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní zvyklostics
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectčeský maloobchodní trhcs
dc.subjectmaloobchodní trh Bohumínacs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectshopping habitsen
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectczech retail marketen
dc.subjectretail market of Bohuminen
dc.subjectmarket analysisen
dc.titleAnalýza nákupních zvyklostí občanů městacs
dc.title.alternativeShopping Habits Analysis of City Inhabitantsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTI093_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam