Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorTkadlec, Stanislavcs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:05:33Z
dc.date.available2011-06-30T11:05:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85324
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo provedení analýzy konkurence vybraných fotbalových agentur. Výsledkem pak ucelený pohled na činnost konkrétní agentury. Práce je zaměřena na profesionální fotbal, konkrétně na činnost hráčských agentů a fotbalových agentur, které zastupují fotbalové hráče. V teoretické části byly s pomocí odborné literatury objasněny pojmy management a marketing. Dále zde byly popsány metody a techniky, jež byly využity při samotném výzkumu. V praktické části byl nejdříve charakterizován trh s fotbalovými agenturami. Posléze v kapitole analýza získaných dat byly popsány tři pohledy na danou problematiku, srovnání čtyř vybraných agentur a aplikace SWOT analýzy a Poreterovy analýzy pěti konkurenčních sil na nejlepší z nich. V závěrečné části diplomové práce byly podány konkrétní návrhy a doporučení, které by měly zvýšit konkurenceschopnost vybrané agentury.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to conduct a competitive analysis of selected football agencies. The result is a complete image of the activities of specific agencies. The work is focused on professional football, in particular the activities of Players‘ Agents, and football agencies that represent players. The concept of management and marketing are explained by specialized literature in the theoretical part. Then there are described the methods and techniques that were used during the actual research. In the practical part of this work, as the first, was characterized the market of football agencies. Next, in the chapter analysis of the data, were described three view on a particular issue, comparison of four selected agencies, use of SWOT analysis and Porter's Five Forces analysis. The specific proposals and recommendations that should improve the competitiveness of selected agencies are given in the final part of this thesis.en
dc.format64, [12] l. : il.cs
dc.format.extent1838001 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfotbalová agenturacs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjecthráčský agentcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectfootball agencyen
dc.subjectfootballen
dc.subjectplayers´ agenten
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports managementen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter´s Five Forces analysisen
dc.titleAnalýza konkurence fotbalových agenturcs
dc.title.alternativeCompetition Analysis of Football Agenciesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTKA068_EKF_N6208_6208T101_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam