Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorJurčová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:10:39Z
dc.date.available2011-06-30T11:10:39Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85334
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou analýzy nákupního chování. Cílem mé práce bylo zanalyzovat nákupní a částečně spotřební chování rodin s dětmi žijícími ve městě Přerov, které nakupují a používají dětskou stravu. Tyto výsledky jsme také porovnala se situací v ČR. K tomu jsem využila údaje uveřejněné v odborných periodicích. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitolou je úvod. Druhá kapitola popisuje vývoj trhu. Popisuje především novinky a trendy na trhu, vývoj trhu v Přerově a hlavní společnosti působící na tomto trhu. V další kapitole se věnuji teoretickým východiskům nákupního chování. Na tuto kapitolu navazuje kapitola, která se zabývá způsobem realizace primárního výzkumu. Pátá kapitola obsahuje analýzu nákupního chování. Další kapitola obsahuje návrhy a doporučení pro prodejce a výrobce na trhu s dětskou výživou. Poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with analysis of consumer behaviour. The aim of my work was to analyze consumer behaviour of families with children living in Přerov, who buy and use child nutrition. These results were also compared with the situation in the Czech Republic. To the comparison, I used data which were published in professional magazines. The work is divided into seven chapters. The first chapter is an introduction. The second chapter deals with the description of market trends. It describes mainly news and market trends, market developments in Přerov and the main companies acting on this market. The next chapter I concerned to theoretical background of consumer behaviour. After this chapter follows chapter which examines the realization of primary research. The fifth chapter contains an analysis of consumer behaviour. Another chapter includes suggestions and recommendations for vendors and manufacturers in the market of child nutrition. The last chapter is the conclusion.en
dc.format.extent3531791 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectdětská výživacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectchild nutritionen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu s dětskou výživoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Child Nutrition Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZábojník, Lubošcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR472_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam