Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPtašnik, Adamcs
dc.contributor.authorRoudenská, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:11:09Z
dc.date.available2011-06-30T11:11:09Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85335
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá oblastí ochrany spotřebitele, konkrétně problematikou reklamací uplatňovaných spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je analýza reklamačních protolů poskytnutých jednotlivými spotřebiteli nepodnikateli a reklamačních řádů společností, u nichž byla reklamace uplatňována, a následné posouzení jejich shody se zákonem. V závěru každého analyzovaného případu je navrženo řešení a postup, kterým by se měl spotřebitel řídit, aby byl případ vyřešen k jeho spokojenosti. Součástí této práce je také obecná charakteristika ochrany spotřebitele v České republice, včetně popisu jednotlivých nároků spotřebitele při vadě zboží a procesu reklamačního řízení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the field of consumer protection, specifically with the issue of complaints filed by consumers. The main aim of this thesis is to analyse complaint protocols provided by individual consumers, who are not entrepreneurs, and complaint rules of the companies where the complaints were handled. Subsequently, an assessment of their accordance with law is carried out. At the end of each analysed case the author suggests solutions and actions which the consumer should follow so that the case would be solved in his favour. This thesis includes also a general characterization of consumer protection in the Czech Republic as well as a description of individual consumer claims when defects of goods occur and the process of complaint proceedings.en
dc.format.extent945850 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectvada na zbožícs
dc.subjectreklamační řádcs
dc.subjectreklamační protokolcs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer protectionen
dc.subjectcomplainten
dc.subjectdefect on goodsen
dc.subjectcomplaint protocolen
dc.subjectcomplaint rulesen
dc.titleAnalýza reklamačních protokolů a reklamačních řádů příslušných společností a jejich shody se zákonemcs
dc.title.alternativeAnalysis of Complaint Protocols and Complaint Rules of Respective Companies and Their Accordance with Lawen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeAdamová, Monikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROU0011_EKF_N6208_6208T011_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam