Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorSedláčková, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:16:43Z
dc.date.available2011-06-30T11:16:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85346
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků se službami informačního centra v Uherském Hradišti. Spokojenost byla zjišťována na základě kvantitativního výzkumu, který byl realizován metodou písemného dotazování na vzorku 100 respondentů dotazovaných přímo v informačním centru a 50 respondentů dotazovaných v centru města Uherské Hradiště. Zjištěna data byla analyzována prostřednictvím programu SPSS Statistics. Na základě zjištěných výsledků byly navrženy případná opatření a změny ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to measure customer satisfaction with the services of an information center in Uherské Hradiště. Satisfaction was measured on a quantitative research was carried out by a written inquiries on a sample of 100 respondents interviewed directly at the information center and 50 respondents interviewed in the city center. The gathered information was analyzed through the SPSS Statistics. Based on the results of the proposed changes and possible measures to increase the current level of customer satisfaction.en
dc.format.extent2005883 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectSPSS Statisticscs
dc.subjectinformační centrumcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectSPSS Statisticsen
dc.subjectinformation centeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami informačního centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Information Centre Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED361_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam