Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorKoželová, Radanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:17:13Z
dc.date.available2011-06-30T11:17:13Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85347
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat pozici maloobchodních značek v maloobchodních jednotkách, které nabízejí drogistické zboží. Zjišťovala jsem podíl maloobchodních značek v sortimentu dvou výrobkových kategorií, pomocí metody TSI. Důraz byl kladen také na umístění sledovaného zboží v regálech a úroveň prezentace vystavovaných výrobků. Zvolila jsem výrobkové kategorie tělových mlék a aviváží, jelikož bylo nutností, aby se dané výrobkové řady vyskytovaly ve všech zvolených maloobchodních jednotkách.cs
dc.description.abstractThe thesis is called to analyze position of private labels in drugstores. I examinand the share of two private labels in selected range of products, using method TSI. Accent was placed also to location of chosen products in shelves and the quality of exposed products. I chosed product range of body lotions and softeners becouse it was necesery that these producted ranges are placed in all retail stores.en
dc.format.extent1106842 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodní značkacs
dc.subjectmaloobchodní řetězeccs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectdrogistiské prodejnycs
dc.subjectprivate labelen
dc.subjectretail storeen
dc.subjectbranden
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectdrugstoresen
dc.titleAnalýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnáchcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Private Brands in Drugstoresen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKraftová, Jaroslavacs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ325_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam