Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorSuchárová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:18:14Z
dc.date.available2011-06-30T11:18:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85349
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je Analýza komunikačních aktivit vybraných obchodních řetězců. Mým cílem bylo zjistit, jak obchodní řetězce komunikují se stálými i potenciálními zákazníky. Konkrétně jsem se zaměřovala na obchodní řetězce Tesco a Albert. Ve své práci jsem k provedení marketingového výzkumu použila metodu pozorování formou pozorovacího listu a metodu dotazování formou dotazníků. Dotazování jsem realizovala na 150 respondentech.cs
dc.description.abstractThe theme of my work of dissertation is the analysis of communication activities of selected retail chains. My goal was to determine how retailers interact with the standing and potential customers. Specifically, I focused on retail chains Tesco and Albert. In my work I have to carry out marketing research used the method of observation by the observation sheet and method of questioning by questionnaires. Polling was done on 150 respondents.en
dc.format.extent2155814 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectobchodní řetězcecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectanalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectMarketing communicationsen
dc.subjectretail chainsen
dc.subjectmarketing communications mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectmarketing communication analysisen
dc.titleAnalýza komunikačních aktivit obchodních řetězcůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Communication Activities of Retail Chainsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeObrtlíková, Danacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUC156_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam