Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorRiegelová, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:18:44Z
dc.date.available2011-06-30T11:18:44Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85350
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl nalézt optimální způsoby marketingové komunikace Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Marketingový výzkum byl uskutečněn pomocí skupinového rozhovoru u studentů prvních ročníků, který byl doplněn dotazníkovým šetřením. Účelem práce jsou doporučení a návrhy vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace Ekonomické fakulty. Nejdříve byla charakterizovaná Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, její historie, komunikace a prostředí. V teoretické části byly popsány poznatky týkající se marketingu v neziskovém sektoru, marketingu školy, marketingové komunikace a náboru studentů. Analytická část se zabývá samotným výzkumem, vyhodnocením zjištěných dat a zformulováním návrhů a doporučení, které by mohly marketingovou komunikaci fakulty zefektivnit a ovlivnit tak budoucí studenty při rozhodování o výběru vysoké školy.cs
dc.description.abstractThis thesis aims to find ways of optimum marketing communications for Faculty of Economics, Technical University of Ostrava. Marketing research was conducted by Focus group at the first-year students, which was supplemented by a questionnaire survey. The purpose of the work is to define recommendations and suggestions, leading to more effective marketing communications Faculty of Economics. At first was described Faculty of Economics, Technical University of Ostrava, its history, communication and surroundings. The theoretical part includes evidence relating to marketing in the nonprofit sector, marketing of schools, marketing communications and student recruitment. The analytical part follows up with the research, the evaluation of the gathered data and proposals and recommendations that would streamline the marketing faculty communication and influence the future students in selecting a college.en
dc.format.extent3657338 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketing školycs
dc.subjectPropagacecs
dc.subjectFocus groupcs
dc.subjectNeziskový sektor.cs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectMarketing of Schoolsen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectFocus groupen
dc.subjectNonprofit sector.en
dc.titleAnalýza marketingové komunikace ekonomické fakultycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication for Faculty of Economicsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIE061_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam