Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorČermáková, Evacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:19:14Z
dc.date.available2011-06-30T11:19:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85351
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám Analýzou chování spotřebitelů na trhu s doplňky výživy. Cílem práce bylo charakterizovat chování zákazníka při nákupu a následné spotřebě, určit důležitost faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování, zjistit názory spotřebitelů na doplňky výživy a odkud čerpají informace o těchto produktech. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení týkající se dané problematiky.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on The Consumer Behaviour Analysis on the Diet Supplement market. The aim of this thesis was to describe the customer purchase and consumption behaviour, point out the importance of factors, which influence the purchase decision, find out the consumer opinion about the diet supplements and the sources of information about this products. The result of the thesis is recommendation on this issue.en
dc.format.extent1907738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdoplňky výživycs
dc.subjectlékycs
dc.subjectvitamínycs
dc.subjectzdravá výživacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectspotřebitelský výzkumcs
dc.subjectdiet supplementsen
dc.subjectpharmaceuticalsen
dc.subjectvitaminsen
dc.subjecthealthy nutritionen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectpurchase decisionen
dc.subjectconsumer researchen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu s doplňky výživycs
dc.title.alternativeThe Consumer Behaviour Analysis on the Diet Supplement Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVala, Vladimírcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER518_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam