Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorChytilová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:43:03Z
dc.date.available2011-06-30T11:43:03Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85398
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractJako téma pro svou diplomovou práci jsem si zvolila Analýzu marketingové komunikace jazykového centra, a to konkrétně jazykového centra Monty s. r. o, které se zaměřuje především na výuku anglického jazyka pro děti od dvou let. Toto centrum působí na trhu cizích jazyků již od roku 2005, jazykové jesle a školka Monty byly první zařízení zaměřené na výuky anglického jazyka v Ostravě. I přes její několikaletou tradici, investuje pravidelně do marketingové komunikace teprve několik let. Ke své prezentaci používá zejména internet a propagační letáky. Jelikož tento směr není příliš rozvinut, stala se analýza marketingová komunikace a návrhy na zlepšení do budoucna předmětem mé diplomové práce. Cílem diplomové práce je nastudovat problematiku marketingové komunikace školy, charakterizovat jazykové centrum Monty, popsat metodiku shromažďování dat, analyzovat dosavadní marketingovou komunikaci jazykového centra Monty. Zjistit chování zákazníků v jednotlivých zařízeních – a to konkrétně v jazykových jeslích, školce a základní škole. A posléze navrhnout optimální komunikační kanály, které společnost Monty s. r. o využije v budoucnu.cs
dc.description.abstractAs a topic for my dissertation work I chose to analyze maketing communication of local language centre, particularly Monty ltd., which generaly focuses on teaching english for children under the age of two. The Center exists and provides services since 2005, their very own language-focused nursery was the first facility of this kind in Ostrava. Despite their 6 year existence, they've decided to invest in marketing propagation only few years ago. The centre mostly uses Internet and printed flyers for their promotion. Since this method is not completely developed, it became my intention to concentrate on genuine communication and variety of forms of market propaganda in my thesis. The goal of my dissertation is to study the issues of marketing communications of mentioned language school, to characterize center's position on the market, describe the methods of collecting data in particular, analyze current marketing communication. Also discovering client behavior in each facility - language nursery, kindergarten and elementary school, and to offer optimal solutions of communication within their range, which will Monty ltd. succesfully use in the future.en
dc.format.extent4501460 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectjazykové centrumcs
dc.subjectanalýza marketingove komunikacecs
dc.subjectkomunikační mix školycs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectLanguage centreen
dc.subjectAnalysis of Marketing Communicationen
dc.subjectCommunication mix of Schoolen
dc.subjectPromotionen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace jazykového centracs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Language Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHY100_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam