dc.contributor.advisor | Čvančarová, Zuzana | cs |
dc.contributor.author | Králová, Andrea | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T11:51:10Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T11:51:10Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85414 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce je analýza současného stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve VaK Přerov a.s. Do výzkumu byli začleněni THP, laborantky a vodárenští dělníci.
Teoretická část za pomoci odborné literatury popisuje a definuje základní pojmy týkající se vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Praktická část se zaměřuje na analýzu stavu vzdělávání a rozvoje ve společnosti za pomoci písemného dotazníku. Výsledkem výzkumu jsou návrhy a doporučení, které mají sloužit ke zlepšení stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. | cs |
dc.description.abstract | Subject of this thesis is to analyze the current state of employee training and development of VaK Přerov a.s. The research was incorporated THP,workers and laboratory technicians.
The theoretical part with the help of literature describes and defines the basic terms of training and staff development. The practical part focuses on the analysis of state education and development of society through a written questionnaire. Results of the research proposals and recommendations which are intended to improve the state of education and staff development. | en |
dc.format.extent | 1921245 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Cyklus vzdělávání | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | identifikace potřeb vzdělávání | cs |
dc.subject | lidské zdroje | cs |
dc.subject | lidský kapitál | cs |
dc.subject | metody vzdělávání | cs |
dc.subject | plánování kariéry a následnictví | cs |
dc.subject | přínosy vzdělávání | cs |
dc.subject | rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.subject | strategický rozvoj lidských zdrojů | cs |
dc.subject | strategie vzdělávání | cs |
dc.subject | učící se organizace | cs |
dc.subject | vyhodnocování vzdělávání | cs |
dc.subject | vzdělávání zaměstnanců | cs |
dc.subject | Cycle training | en |
dc.subject | questionnaire | en |
dc.subject | identification of training needs | en |
dc.subject | human resources | en |
dc.subject | human capital | en |
dc.subject | training methods | en |
dc.subject | career and succession planning | en |
dc.subject | benefits of education | en |
dc.subject | workforce development | en |
dc.subject | strategic human resource development | en |
dc.subject | educational strategies | en |
dc.subject | learning organization | en |
dc.subject | training evaluation | en |
dc.subject | training of staff | en |
dc.title | Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku | cs |
dc.title.alternative | Employees Education and Development in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Beňová, Kamila | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-02 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 152 - Katedra podnikohospodářská | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Ekonomika podniku | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | KRA812_EKF_B6208_6208R020_00_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |