Show simple item record

dc.contributor.advisorOplatková, Annacs
dc.contributor.authorFrydryšková, Ivanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:52:10Z
dc.date.available2011-06-30T11:52:10Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85416
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza současného stavu podniku. E-marketing je použit jako nástroj pro ovlivnění zákazníků na sociální síti Facebook. Zákazníkům jsou sdělovány informace o produktech a službách firmy. Pro zvýšení počtu zákazníků je použita soutěž o ceny. V první části bakalářské práce jsou vydefinovány základní pojmy. Vysvětluje, co znamená e-marketing, e-business, e-commerce, internetový marketing pro B2C, marketingové prostředí a mnoho dalších pojmů. Další část se zabývá analýzou konkurence, analýzou trhu a analýzou zákazníků. Jsou použity různé metody analýzy. Jako příklad je uvedena SWOT analýza, Bostonská matice nebo Porterova analýza konkurenčních sil. Poslední kapitola se zabývá vyhodnocením a doporučením k jednotlivým metodám.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is the analysis of current state of the company. E-marketing is used as a tool for influencing customers on the social network Facebook. Customers are informed about products and services of the company. A competition for prizes is used to increase the number of customers. The first section of the bachelor thesis defines basic terms, e.g. e-marketing, e-business, e-commerce, Internet marketing for B2C, marketing environment and many others. The next part deals with analysis of competition, analysis of the market and customers. Various methods of analyses are used, e.g. SWOT analysis, Boston matrix or Porter analysis of competitive strength. The last chapter deals with evaluation and recommendation for each method.en
dc.format.extent1920881 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectE-marketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikace na internetucs
dc.subjectB2Ccs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectkonkurence sociální síť Facebookcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectE-marketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunication on the Interneten
dc.subjectB2Cen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectsocial network Facebooken
dc.subjectmarketing environmenten
dc.titleE-marketing jako nástroj komunikačního mixucs
dc.title.alternativeE-marketing as a Tool of Communication Mixen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKolčář, Petrcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFRY111_EKF_B6208_6208R020_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record