Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHradilová, Jitkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:54:43Z
dc.date.available2011-06-30T11:54:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85421
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací svatebního salonu Svatební agent. V první části práce je uvedena stručná charakteristika svatebního salonu a jsou zde vysvětleny teoretické pojmy, týkající se marketingové komunikace. Další část se zabývá marketingovým výzkumem, který je proveden pomocí dotazníkového šetření. Podstatnou část bakalářské práce tvoří vyhodnocené dotazníky, na jejichž základě jsou zpracovány návrhy a doporučení salonu. V závěru mé bakalářské práce je vše shrnuto a ještě jednou jsou zde zhodnoceny výsledky, návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing communications of wedding studio Svatebni agent. Firstly, the studio is described and in theoretical part there are some marketing communications terms listed. Following part is dedicated to the marketing research which is carried out using the questionnaire. One of the most important parts of the thesis is the evaluation of the research, where based on the result are the recommendations for improvement of the studio worked out. Finally, everything is summed up and the recommendations are assessed.en
dc.format.extent3032981 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsvatební saloncs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectwedding studioen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsurvey researchen
dc.titleAnalýza komunikace svatebního salonucs
dc.title.alternativeCommunication Analysis of the Wedding Salonen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA402_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam